2016-02-13

"Macadamia No Tangle" - ar jums tai ką nors sako?

Man šis pavadinimas "nesakė" absoliučiai nieko, kol nenusprendžiau apie neseniai įsigytą plaukų šepetį parašyti čia, o prieš tai darant daugiau apie jį "pagooglinti". Net nežinojau, kad jis toks populiarus! Pasirodo, kad "Macadamia No Tangle" ryškiai žalias (yra ir rožinis, bet mažiau populiarus) plaukų šepetys besiveliantiems plaukams jau seniai nebe naujiena. Daug kas išbandę, aprašę, o aš kaip balta varna likusi. Galvojau neberašyti - gi "blogerės" jau tieeeek prikalbėjusios. Bet tiek to, kad jau prisiruošiau, paliksiu ir aš atsiliepimą apie šį daikčiuką.

Pirmą kartą mane juo pašukavo kirpėja. Ta ryški plaukų šepečio žalia spalva mano galvoje uždegė lemputę - gi planavau nepamiršti kirpėjos užklausti, kokį plaukų šepetį rekomenduotų. Ir ji rekomendavo tą, kurį laikė rankose. Man jis patiko dar sėdint kirpyklos kėdėje, nes šukuojant visiškai nepešė plaukų.


Dabar aš jį naudoju apie mėnesį ir esu labai patenkinta. Ilgą laiką pirkdavau paprastus medinius šepečius. Ir nors mano plaukai nėra linkę labai veltis, tačiau su pastaraisiais būdavo gerokai sunkiau šukuoti nei su  "Macadamia No Tangle".
Vos kelis kartus perbraukiu ir mano ilgi tiesūs plaukai sutvarkyti. Stengiuosi šukuoti tik tada, kai plaukai gerokai pradžiuvę, tačiau idomumo dėlei išbandžiau naują šepetį ir ant šlapių plaukų - šukavo tiek pat gerai, kaip tai žada ir gamintojas.

Dar gamintojas teigia, kad šis plaukų šepetys:
    Uždaro plauko kutikules. Dėl to plaukai labiau žvilga ir yra lengviau formuojami. 
    Sumažina iki minimumo plaukų lūžinėjimą, plaukų galiukų išsišakojimą ir pažeidimus.

Tačiau šių teiginių bent jau kol kas patvirtinti negaliu, nes turiu jį tik mėnesį, o ir mano plaukai nėra labai problematiški, ir žvilga, ir minimaliai lūžinėja. Tad būtų sunku ir pastebėti kažkokius pokyčius. Tiesa, ir dar gamintojas rašo, kad šereliai masažuoja galvos odą. Prieš pirkdama galvojau, kaip čia bus su tokiais plonyčiais šereliais, ar nebraižys odos. Tačiau jie pagaminti iš ganėtinai lankstaus ir minkšto plastiko, tad šereliai maloniai ir nebraižant slysta galvos oda.

Dedu pliusą ir šio plaukų šepečio formai - patogu laikyti rankoje. Aš dešiniarankė. Gal ne taip patogu būtų kairiarankėms, nes šepečio linkis labiau pritaikytas laikantiems dešine ranka.

Beje, skaičiau vienos "blogerės" atsiliepimą, kad jai greitai pradėjo kristi (gal greičiau lūžinėti) plaukų šepečio šereliai, o pats šepetys greitai tapo "neatskalbiamai" nešvarus dėl ryškiom sodriom spalvom dažytų plaukų šukavimo. Kaip bebūtų, mano šepetyje per mėnesį nenulūžo dar nė vienas šerelis ir yra vis dar švarus, nors jo neploviau nė karto. Tiesa, mano plaukai ne bordiniai ar dar kokios ryškios spalvos, o dažyti natūralia javų spalva.

Tiek mano pastebėjimų šį kartą. Galiu pasakyt tik vieną - kol kas drąsiai rekomenduoju "Macadamia No Tangle" plaukų šepetį ir žiūrėsiu, kaip toliau seksis su juo draugauti

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą